عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 14 شهريور 1391
بازدید : 1660
نویسنده : علیرضا




توسط SpeedyFoxتنها با یک کلیک و بدون نیاز به نصب می توانید فایر فاکس خود را بهینه سازدید و باعث افزایش سرعت این مرورگر شوید. مرورگر موزیلا فایرفاکس ، مرورگری بسیار سریع است . اما به مرور زمان کند میشود . دلیلش هم تکه تکه شدن پایگا ه داده های عمومی است . نرم افزار SpeedyFox برای حل مشکل کند شدن فایرفاکس می باشد . این نرم افزار رایگان کاملا تست شده میباشد و با عث یکپارچگی پایگاه داده و همچنین افزایش ۳ برابری استفاده از فایر فاکس می شود .


قابلیت های کلیدی نرم افزار SpeedyFox :
- رایگان و کم حجم بودن نرم افزار
- تقویت راه اندازی فایرفاکس تا ۳ برابر
- عملیات سریع تر با کو کی ها
- یکپارچه سازی پایگاه داده فایرفاکس
- سرعت نرم افزار در انجام کار
- بدون احتیاج به نصب
- و …..

 

افزایش سرعت مرورگر فایرفاکس با SpeedyFox 1.5 Final | FarsPatogh.COmپسورد فایل: www.downloadha.com

افزایش سرعت مرورگر فایرفاکس با SpeedyFox 1.5 Final | FarsPatogh.COm

دانلود



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار pc , ,
تاریخ : سه شنبه 14 شهريور 1391
بازدید : 1696
نویسنده : علیرضا

سایت سکه:روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارانوت» امروز از فرستادن پیامی محرمانه از سوی دولت آمریکا به ایران خبر داده است، مبنی بر اینکه این کشور در حمله احتمالی به ایران درگیر نخواهد شد. در مقابل، آمریکا از ایران انتظار دارد در صورت وقوع جنگ، از حمله به پایگاه‌های آمریکایی خودداری کند.

به نوشته این روزنامه، مقامات عالی‌رتبه آمریکایی از طریق دو کشور اروپایی به ایران پیغام داده‌اند که با توجه به احتمال حمله یکجانبه رژیم اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران، این کشور از ایران انتظار دارد با حمله به پایگاه‌هایی آمریکایی، این کشور را در جنگ وارد نکند.


این گزارش در شرایطی منتشر می‌شود که بحث‌ها درباره میزان هماهنگی آمریکا و رژیم اسرائیل بر سر حمله احتمالی به ایران شدت گرفته و با توجه به موضع‌گیری‌های اخیر مقامات آمریکایی، این گمانه که آمریکا جدا با حمله به ایران مخالف است، قوت گرفته است.

در حالی که مقامات اسرائیلی، همواره از ضرورت حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران دم می‌زنند و مدعی هستند در غیر این صورت، ایران به سمت تولید سلاح هسته‌ای پیش خواهد رفت، آمریکا پیاپی اعلام کرده که راهکار مسأله هسته‌ای ایران را از راه دیپلماسی می‌داند.

در همین راستا، در حالی که بنا بود در آینده‌ای نزدیک، مانور نظامی مشترک میان آمریکا و رژیم اسرائیل برگزار شود ـ که از آن به بزرگ‌ترین مانور از این دست یاد می‌شد‌ ـ آمریکا روز گذشته اعلام کرد با کمتر از یک‌سوم نیروهایی که پیش از این اعلام کرده بود، در مانور شرکت خواهد کرد.

از سوی دیگر، ژنرال «مارتین دمپسی»، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز به تازگی اعلام کرده است که مایل نیست در حمله نظامی اسرائیل به ایران «همدست» شود.

به این ترتیب، هرچند اخباری از جمله آنچه امروز در یدیعوت آحارانوت منتشر شده، قابل تأیید رسمی نیستند، مجموعه رویدادهای چند روز گذشته، از وجود اختلاف‌نظری جدی میان آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره ایران حکایت دارد!

source:3eke.ir

 



:: برچسب‌ها: حمله به ایران , آمریکا , آمریکا علیه ایران , نامه آمریکا , ,
تاریخ : شنبه 11 شهريور 1391
بازدید : 1680
نویسنده : علیرضا

 

از قطب جنوب تا قطب شمال ، این آموزش تعاملی ۳بعدی از اطلس جهان راهی کامل ، جذاب و متمرکز برای کاوش جهان اطراف ما باز می گشاید. این مجموعه شامل نیم میلیون منطقه نقشه برداری شده می باشد. ۳D World Atlas سطح دقیق از اطلاعت و ریزه کاری ها را در اختیار شما قرار می دهد که حتی دقیق ترین و پر وسواس ترین محققان را نیز متقاعد می کند. بررسی عمقی بلایای طبیعی ، ساختار مناظر طبیعت و بررسی آب و هوای جهانی بخشی از فعالیت های تخصصی این اطلس بی نظیر می باشد. شما از هم اکنون می توانید این اطلس بی نظیر با به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

اطلس کامل جهان با نام ۳D World Atlas (پرتابل) | FarsPatogh.COm

اطلس کامل جهان با نام ۳D World Atlas (پرتابل) | FarsPatogh.COm توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

اطلس کامل جهان با نام ۳D World Atlas (پرتابل) | FarsPatogh.COmپسورد فایل: www.downloadha.com

دانلود پارت ۱ : Rapidshare Mediafire Direct Link

دانلود پارت ۲ : Rapidshare Mediafire Direct Link

 





:: موضوعات مرتبط: نرم افزار pc , ,

سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com