عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 6 بهمن 1392
بازدید : 805
نویسنده : علیرضا

در مراسم قرعه کشی سریال ویلای من اعلام شد که ۳۷۸ هزار و ۶۶۹ مخاطب کد «ویلای من» را پیامک کرده‌اند.

در ادامه تصاویری از این مراسم را ببینید:

bazigaran 12 گزارش متنی و تصویری از آخرین مراسم قرعه کشی ویلای من bazigaran 21 470x285 گزارش متنی و تصویری از آخرین مراسم قرعه کشی ویلای من

ادامه مطلب - سايت عشق دوني



:: موضوعات مرتبط: جالب و دیدنی , ,
تاریخ : یک شنبه 6 بهمن 1392
بازدید : 929
نویسنده : علیرضا

آزاده زارعی بدون گریم

Bazigaran 150 تک عکس های جدید بازیگران زن

شراره رخام و کری خوانی

Bazigaran 219 470x605 تک عکس های جدید بازیگران زن

ادامه مطلب - سايت عشق دوني



:: موضوعات مرتبط: جالب و دیدنی , ,
تاریخ : یک شنبه 6 بهمن 1392
بازدید : 1616
نویسنده : علیرضا

به نقل از کاقه سینما ، روز جمعه نخستین تجربه ی کارگردانی پیتر ستلر، اردوگاه اشعه ایکس با نقش افرینی کریستن استوارت و پیمان معادی در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش در آمد.

1940666 998 470x364 عکس های جدید پیمان معادی و کریستین استوارت

در این فیلم کریستن استیوارت نقش گارد ارتش آمریکا ایمی کول را ایفا می کند که در زندان آمریکایی ها واقع در خلیج گونتانامو،کشور کوبا مشغول انجام وظیفه است،در زندانی که محل نگه داری تروریست ها است. کریستن استوارت در این فیلم با زندانی بی گناهی به نام علی امیر(پیمان معادی) دوست می شود.

استوارت درباره این فیلم گفته بود: «آیا قرار است فیلم نسل خودمان از سربازان زن را بسازیم؟ اردوگاه اشعه ایکس این ایده را فراتر می برد. ولی تحمیلی وجود ندارد. اردوگاه اشعه ایکس یک موضوع روز دیوانه کننده است.»

در جلسه پرسش پاسخ پس از نمایش کارگردان فیلم پیتر ستلر می گوید پس از تماشای یک مستند درباره یک سرباز و حرف هایش درباره ی کتاب های کتابخانه الهام بخش من شد. در فیلم پیمان معادی و کریستن استوارت در انتخاب کتاب علاقه ی مشترک پیدا می کنند.

پیمان معادی می گوید برای آمادگی نقش «هر روز چند ساعتی را در سلول انفرادی » گذراند: «در زندان دور افتاده ایی در منطقه ی ویتی کالیفرنیا.» ستلر نقش کریستن استوارت را برای یک مرد نوشته بود اما جنسیت نقش را تغییر داد تا تضادها بیشتر شود.

واکنش منتقدان به فیلم تقریبا مثبت بوده است. راب نلسن در ورایتی چنین می نویسد: «کریستن استوارت و پیمان معادی کلاریس استارلینگ و هانیبال لکتر را در این درام تعلیقی سیاسی وقابل قبول ایفا می کنند.»

راب نلسن در ادامه نقدش چشم انداز اقتصادی فیلم را محدود می بینند. او در بخشی از نقد خود نقش آفرینی های فیلم را تحسین می کند و درباره پیمان معادی چنین می نویسد: «معادی با نقش آفرینی تقریبا وِیژه و با صورت ریشوی خود که از طریق پنجره سلول دیده می شود ؛ آمیز ه ی شوخ طبعی، خشم، نومیدی و شکیبایی شخصیت را به طور ارزشمندی منعکس می کند.»

عکس های افتتاحیه فیلم “کمپ اشعه ایکس” در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: تازه ترین خبرها , ,
تاریخ : یک شنبه 6 بهمن 1392
بازدید : 2428
نویسنده : علیرضا

عکس های جدید نیکی کریمی خارج کشور و بهنوش بختیاری

Niki Karimi 11 470x626 عکس های جدید نیکی کریمی خارج کشور و بهنوش بختیاری

Behnoosh Bakhtiari 1 470x312 عکس های جدید نیکی کریمی خارج کشور و بهنوش بختیاری

بقیه تصاویر در ادامه مطلب..



:: موضوعات مرتبط: تصاویر خنده دار , ,

سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com