عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 12 اسفند 1392
بازدید : 949
نویسنده : علیرضا

تلویزیون در نوروز 93 قصد دارد چهار مجموعه نمایشی را از شبکه‌های خود به روی آنتن ببرد که همگی از فضایی طنز برخوردارند و با نزدیک شدن به ایام عید همچنان در مرحله تولید قرار دارند.

سریال‌های نوروزی شبکه‌های سیما امسال نیز مانند اغلب سال‌های گذشته از مضمونی طنز برخوردارند و با حضور جمعی از بازیگران این عرصه به روی آنتن می‌روند.

«پایتخت 3»، «خوب، بد، زشت»، «روزهای بد در» و «ما فرشته نیستیم» عنوان سریال‌های نوروزی تلویزیون در سال 93 است که به ترتیب از شبکه‌های یک تا تهران پخش می‌شوند و مانند هر سال ساخت اغلب انها تا آخرین روزهای نوروز ادامه دارد.

سریال «پایتخت 3» که به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری اواسط دی ماه در شیرگاه مازندران کلید خورد هر شب ساعت 22 و 15 دقیقه پخش می‌شود و تکرار آن ساعت 1 و 30 بامداد و ساعت 15 روز بعد‌ از شبکه یک سیما است.

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، سارا و نیکا فوقانی اصل و علیرضا خمسه مانند سری اول و دوم این مجموعه از بازیگران اصلی این سریال هستند.

«خوب، بد، زشت» سریال نوروزی شبکه دو سیما نیز به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی ساخته می‌شود و هر شب ساعت 21 و 30 دقیقه پخش می‌شود و تکرار آن نیز ساعت 2 بامداد و 14 روز بعد به روی آنتن می‌رود.

امین حیایی، بهاره رهنما، بهنوش بختیاری، سوسن پرور، حسین محب‌اهری، مهدی سلوکی، شهین تسلیمی و... از جمله بازیگران این سریال نوروزی هستند.

سعید آقاخانی نیز کارگردانی مجموعه نوروزی شبکه سه سیما با عنوان «روزهای بد در» را بر عهده دارد که مجموعه‌اش هر شب ساعت 20 و 45 دقیقه به روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز ساعت 24 بامداد و 16 روز بعد خواهد بود.

تهیه‌کنندگی این سریال را ایرج محمدی و مهران مهام بر عهده دارند و هومن برق‌نورد، مریم امیرجلالی، بیژن بنفشه‌خواه، مهرناز بیات، امیررضا میرآقا و مهران رجبی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

آخرین سریال نوروزی را نیز شبکه تهران به روی آنتن می‌برد که ساعت 23 و 15 دقیقه پخش می‌شود، این مجموعه را با عنوان «ما فرشته نیستیم» فلورا سام کارگردانی می‌کند. تهیه‌کننده آن مجید اوجی است که ساعت 19 روز بعد تکرار می‌شود.

گوهر خیراندیش‌، محمدرضا شریفی‌نیا‌، علی صادقی‌، برزو ارجمند‌، نادر سلیمانی و داریوش موفق از بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

 



:: موضوعات مرتبط: تازه ترین خبرها , ,
تاریخ : دو شنبه 12 اسفند 1392
بازدید : 866
نویسنده : علیرضا
خبرگزاری ایسنا: پس از بررسی‌های صورت گرفته در کمیته مزد کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران هزینه زندگی یک خانوار چهار نفره کارگری برای یک ماه اعلام شد.

کمیته دستمزد کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران پس از تشکیل چهار جلسه و انجام تحقیقات گسترده در سطح استان با بررسی وضعیت معیشت خانوارهای کارگری، جمع‌بندی و اخذ میانگین از هزینه‌ خانواده‌های کارگری تمام نقاط استان، رقم حداقل سبد معیشت یک خانوار چهارنفره را 17.603.000 ریال اعلام کرد.

در بررسی جدول هزینه‌ یک خانوار چهارنفره کارگری، هزینه‌ خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها بر اساس 18 قلم کالای اساسی و قیمت میادین میوه و تره‌بار و مراجع رسمی تهیه شده است، همچنین هزینه مسکن که سهم 18 درصدی را پس از خوراکی‌ها در سبد هزینه خانوار به خود اختصاص داده با در نظر گرفتن میانگین هزینه‌های مسکن در تمام نقاط استان و بر فرض اینکه 50 درصد از کارگران صاحب خانه و 50 درصد دیگر مستاجر باشند، محاسبه شده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تازه ترین خبرها , ,
تاریخ : دو شنبه 12 اسفند 1392
بازدید : 888
نویسنده : علیرضا

انتشار لیست خرید قلعه نویی برای فصل آینده

صفحه فیس بوک قلعه نویی لیست بازیکنان مورد نظر امیر برای فصل آینده را منتشر کرده است

اگر صفحه منتسب به امیر قلعه نویی در فیس بوک را یک منبع خبری موثق فرض کنیم، هواداران استقلال از حالا می توانند با بازیکنان جدید تیمشان آشنا شوند. لیست خرید امیر قلعه نویی برای سال بعد منتشر شده و  سرمربی استقلال سراغ نفراتی رفته که پیش از این در مقاطع مختلف شایعاتی در مورد آبی پوش شدن آنها به گوش می رسید

دروازبان : سوشا مکانی ، وحید طالب لو
دفاع : حمودی ، جماعتی ، حاج صفی ، محسن حسینی و احتمالا منتظری
هافبک : یعقوب کریمی ، بختیار رحمانی ، حدادی فر ، محسن مسلمان و احتمالا زندی
مهاجم : افشین ، شریفات ، میداوودی ، عنایتی و احتمالا انصاریفرد 
از این نفرات 7 تا 10 نفر جذب خواهند شد


:: موضوعات مرتبط: تازه ترین خبرها , ,
تاریخ : سه شنبه 6 اسفند 1392
بازدید : 893
نویسنده : علیرضا

اس ام اس طنز سبد کالا

635229676516311786 470x313 اس ام اس طنز سبد کالا

وحشت ناک ترین پیامک سال که قلب هزاران نفر را شکست : سبد کالایی دولت به شما تعلق نمی گیرد..

::

::

::

به سلامتی سبد کالایی که قلب چند نفر رو خوشحال کرد و قلب میلونها نفر دیگه رو شکست…..

::

::

::

شعار جدید خواستگاری این روزها :

سبد کالامونو آوردیم ، دخترتونو بردیم !

::

::

::

سلامتی دختری که وقتی فهمید سبد کالا به پسره تعلق نمی گیره

.

.

.

بهش جواب رد داد تا بیشتر از اینا بدبخت نشه!!!!

 

مژده به دختر خانمها

اعلام شده کلیپس نیز به سبد کالای ضروری خانوار اضافه خواهد شد

ادامه مطلب - سايت عشق دوني



:: موضوعات مرتبط: اسمس های خنده دار+پ ن پ های جدید , ,
تاریخ : سه شنبه 6 اسفند 1392
بازدید : 910
نویسنده : علیرضا

محمد مایلی کهن که در اواخر برنامه دیشب نود روی خط تلفن حاضر شده بود نسبت به صحبتهای علی دایی در کنفرانس خبری قبل از بازی صبا و پرسپولیس واکنش نشان داد.

مربی سابق تیم ملی صحبتهای خود را با اعتراض به فردوسی پور آغاز کرد که چرا فرصتی به دایی داده می شود که اظهاراتش را بیان کند و به دایی به اندازه کافی فرصت داده شده است.

مایلی کهن با تکذیب مبلغی که برای قبول کردن مربیگری یک تیم دسته دومی به او نسبت داده شده بود گفت: من را برای مبلغی که هنوز نگرفته ام متهم می کنند در حالیکه آقایان تا به حال هفتصد میلیون پول گرفته اند و می گویند پولی نگرفته ایم.

وی در انتهای صحبتهایش راجع به عکسی که در رسانه ها از او منتشر شده است گفت: آن عکس برای 37 سال قبل بوده و آن زمان و در رژیم ستمشاهی اکثرا زیر پرچم آمریکا سینه می زدند پیراهن من نیز برای دانشگاهی در آمریکا بوده است.

مایلی کهن ادامه داد: من اهل جانماز آب کشیدن نیستم و در آن عکس به خاطر علاقه ام به داریوش آن تیپ را داشتم و الان نیز به او علاقه دارم اما بعضی از کارهایش را نمی پسندم.

عادل فردوسی پور که نمی توانست جلوی لبخند خود را بگیرد به نوعی بحث را فیصله داد و با مایلی کهن خداحافظی کرد.



:: موضوعات مرتبط: تازه ترین خبرها , ,
تاریخ : سه شنبه 6 اسفند 1392
بازدید : 1033
نویسنده : علیرضا
تسنیم: هافبک کناری تیم ملی کشورمان به دلیل عملکرد خوبی که در دیدار مقابل وست‌برومویچ داشت، نامش در تیم منتخب هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر قرار گرفت.

تیم فوتبال فولام در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس شنبه شب در حالی‌که فلیکس ماگات اولین تجربه مربیگری‌اش را با این تیم غرب لندنی داشت در خانه وست‌بروموویچ به تساوی یک بر یک دست یافت.

پلیس آگاهی مورد رسیدگی قرار گرفت که با توجه به اهمیت ماجرا، کارآگاهان با دستورات قاضی عابدی تلاش های خود را با توجه به سرنخ های موجود برای دستگیری سارقان آدم ربا ادامه دادند تا این که موفق شدند هفت عضو این باند خطرناک را شناسایی و دستگیر کنند.تعدادی از دستگیرشدگان زن و تعدادی نیز مرد بودند که در یکی

اشکان دژاگه، هافبک کناری تیم ملی کشورمان که در کارهای تهاجمی هم شرکت می‌کند در این دیدار علاوه بر گلی که در دقیقه 28 به ثمر رساند آنقدر خوب بازی کرد که روزنامه «ایوینینگ استاندارد» چاپ لندن نام وی را در ترکیب تیم منتخب هفته از بین تیم‌های پایتخت‌نشین قرار داد. جالب اینجا است که دژاگه 27 ساله پس از اولیور ژیرو، مهاجم فرانسوی آرسنال بالاترین امتیاز را در بین نفرات برتر به خود اختصاص داده است.

به نام «م» به پلیس مراجعه کرد و ضمن تسلیم شکوائیه ای اظهار داشت، زنی به نام «ر» با حیله و نیرنگ با من تماس تلفنی گرفت و گفت: یک قطعه زمین در شمال کشور دارم و می خواهم آن را بفروشم. من هم با او قرار ملاقات گذاشتم و تاکید کردم که باید زمین را مشاهده کنم. پس از آن که با یکدیگر به طرف شمال حرکت کردیم د

ژیرو با 2 گلی که در دیدار مقابل ساندرلند به ثمر رساند و یک پاس گلی که داد یکی از بهترین بازی‌های خود در فصل جاری را به نمایش گذاشت و به همین خاطر بالاترین امتیاز را به دست آورد. در تیم هفته اشکان دژاگه به همراه ادن اِزار و اولیور ژیرو در خط حمله قرار گرفته‌اند. تیم چلسی هم با داشتن 8 بازیکن بیشترین سهم را در این فهرست دارد.

موفق شدند هفت عضو این باند خطرناک را شناسایی و دستگیر کنند.تعدادی از دستگیرشدگان زن و تعدادی نیز مرد بودند که در یکی از شعبه های دادگاه عمومی و جزایی مشهد محاکمه شدند. رئیس دادگاه، با توجه به ارتکاب چندین فقره آدم ربایی با وسیله نقلیه و سرقت های مقرون به آزار شاکیان و محتویات پرونده، جرم آنان را محر

تیم منتخب هفته لیگ برتر از میان تیم‌های لندنی به شرح زیر است:

دروازه‌بان:
پتر چک از چلسی (7.2 امتیاز)

مدافعان:
برانیسلاو ایوانوویچ از چلسی (8.2 امتیاز)، گری کاهیل از چلسی (8.6 امتیاز)، جان تری از چلسی (8.3 امتیاز) و سزار آزپیلیکوئتا از چلسی (7.5 امتیاز)

هافبک‌ها:
نمانیا ماتیچ از چلسی (8.3 امتیاز)، کوین نولان از وستهام (8.2 امتیاز) و فرانک لمپارد از چلسی (8.4 امتیاز)

مهاجمان:
اشکان دژاگه از فولام (8.9 امتیاز)، اولیور ژیرو از آرسنال (9.6 امتیاز) و ادن اِزار از چلسی (7.5 امتیاز)



:: موضوعات مرتبط: تازه ترین خبرها , ,

سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com