یارانه‌های نقدی افزایش نمی‌یابد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



www.mahdans.lxb.ir / مرجع خبر : تابناک
 





:: موضوعات مرتبط: تازه ترین خبرها , ,
تاریخ : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392
بازدید : 673
نویسنده : علیرضا

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: با افزایش 38 تا 39 درصدی قیمت حامل های انرژی، یارانه های نقدی افزایش نمی یابد.

به گزارش مهر، در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه جعفر قادری سخنگوی کمیسیون تلفیق در خصوص مصوبات دیروز این کمیسیون گزارشی را در جمع خبرنگاران ارائه داد.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت پیشنهاد کرده بود تا امسال از محل هدفمندی یارانه ها 120 هزار میلیارد تومان درآمد کسب کند که از این میزان 11 هزار و 200 میلیارد تومان از محل یارانه نان و 108 هزار میلیارد تومان از محل افزایش قیمت حامل های انرژی تامین شود.

وی ادامه داد: این 120 هزار تومان هم به صورت 90 هزار میلیارد تومان سهم خانوار، 15 هزار میلیارد تومان سهم تولید و 15 هزار میلیارد تومان کمک به بودجه هزینه شود.

قادری با بیان اینکه برای تامین درآمد مورد نظر دولت از محل افزایش قیمت حامل های انرژی باید این قیمت ها حداقل به میزان 4 برابر افزایش می یافت، گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق دولت تنها می تواند در سال 92، 50 هزار میلیارد تومان از محل اجرای قانون هدفمندی یارانه ها درآمد کسب کند که میزان 11 هزار و 200 میلیارد تومان آن از محل یارانه نان و 38 هزار و 80 میلیارد تومان از محل افزایش قیمت حامل های انرژی تامین می شود.

نماینده شیراز با بیان اینکه با مصوبه کمیسیون تلفیق قیمت حامل های انرژی تنها 38 تا 39 درصد افزایش می یابد، گفت: دولت می تواند این افزایش قمیت را در بنزین، گازوئیل یا سی ان جی به صورت یکجا و یا قیمت همه حامل های انرژی به صورت متوسط اعمال کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق تصریح کرد: دولت برای جلوگیری از افزایش شدید قیمت ها و همچنین کاهش تورم اجرای این قانون باید قیمت حامل های انرژی را افزایش دهد که قابل انتقال نیست.

قادری در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا با افزایش 50 هزار میلیارد تومانی درآمد حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها یارانه نقدی مردم نیز افزایش می یابد گفت: این موضوع باید در بخش هزینه ای بودجه بررسی شود اما استنباط بنده این است که یارانه نقدی افزایش نمی یابد.

وی ادامه داد: حدود هشت هزار میلیارد تومان از اجرای این قانون اضافه می آید که برای کمک به بخش های تولیدی و بهداشتی پرداخت می شود.

گردآوری : 

   
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com