زندگی دوباره پس ازمرگ ۵ ساعته


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 19 اسفند 1391
بازدید : 554
نویسنده : علیرضا

واحد مرکزی خبر نوشت:

یک مرد آبادانی پس از گذشت پنج ساعت از مرگش در پی سکته قلبی، به طور معجزه آسایی با تلاش پزشک به زندگی دوباره بازگشت.

سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان گفت: این بیمار41 ساله و یکی از کارکنان بیمارستان صنعت نفت آبادان پس از ایست قلبی به رغم تلاشهای کادر درمانی این بیمارستان حیات را بدرود گفت و متخصص قلب نیز درگذشت وی را تایید کرد.

دکتر سیدمحمد مجتهدزاده اعلام کرد: در این میان دکتر امین شمس متختصص بخش اورژانس عملیات CPR را بر روی این بیمار ادامه داد و با وارد کردن ضربه محکم و شدید به سینه او در نهایت موفق به بازگردانی وضعیت قلبی ریوی این بیمار به حالت عادی شد بطوریکه وی حیات دوباره یافت.

وی افزود: این ضربه موجب شد دستگاه ها یک بار دیگر به صدا در آیند و به جریان افتادن ضربان قلب فیصل را نشان دهند، مردی که تا ساعتی پیش جواز دفنش صادر شده بود.

دکتر مجتهدزاده در مورد علت بروز چنین اتفاقی گفت: بیمار به خاطر انسداد یکی از رگ های قلب دچار این مشکل شده بود که با وارد آوردن ضربه از سوی پزشک به سینه بیمار، رگ ها آزاد شده و او دوباره به زندگی بازگشت.

وی افزود: رگ های قلب بیمار دیگر نیازی به آنژیوگرافی، بالن زدن نداشته و فقط انسداد رگ ها یک اتفاق آنی بوده و بیمار مشکل قلبی ندارد و حال وی هم اکنون رضایت بخش است.
 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com