تندر ۹۰ دو نرخی شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 7 اسفند 1391
بازدید : 877
نویسنده : علیرضا

تک ایربگه شدن تندر 90های تولیدی در یک ماهه اخیر موجب شده که هم‌اکنون این خودرو در دو نوع تک ایربگه و دو ایربگه و با دو قیمت متفاوت در بازار عرضه شود.

به گزارش ایسنا خودروی تندر 90 تا حدود یک ماه پیش با دو ایربگ تولید می‌شد اما پس از آن ایران خودرو و سایپا اعلام کردند که به دلیل مشکل ایجاد شده در تامین کیسه هوا، از این پس این خودرو را با یک ایربگ تولید خواهند کرد.

به این ترتیب در حال حاضر دو نوع خودروی تندر 90 در بازار وجود دارد. یکی تندر 90های تولیدی در گذشته که دارای دو ایربگ هستند و دیگری تندر 90های تولیدی در یک ماه اخیر که یک ایربگه هستند.

در حال حاضر تفاوت قیمتی تندر 90 تک ایربگه و دو ایربگه در بازار آزاد حدود 500 هزار تومان است به‌گونه‌ای که تندر 90 مدل E2 دو ایربگه به قیمت حدود 37 میلیون تومان و نوع تک ایربگه آن حدود 36 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می‌شود.

البته نمایندگی‌های فروش عنوان می‌کنند که دو کارخانه سازنده، تندر 90 تک ایربگه را 200 هزار تومان ارزان‌تر از تندر 90 دو ایربگه عرضه می‌کنند.
 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com