آرم طرح ترافیک سال 92 رونمایی شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 6 اسفند 1391
بازدید : 810
نویسنده : علیرضا

مشاور معاون ترافیک شهردار تهران در مراسم رونمایی از آرم‌های طرح ترافیک سال 92 گفت: توزیع آرم‌های طرح ترافیک از امروز در پایتخت آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، وحید نوروزی روز یکشنبه در مراسم رونمایی از آرم‌های طرح ترافیک سال 92 با اشاره به اینکه این مراسم عملا مراسم تودیع سنتی آرم‌های طرح ترافیک در تهران است، گفت: تا چند ماه آینده با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم و هوشمندسازی سامانه‌های کنترلی، عملا از سال آینده دیگر آرم‌های طرح ترافیک چاپ، رونمایی و توزیع نمی‌شود و باید گفت از سال 93 دیگر برچسب آرم طرح ترافیک نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه قول حذف آرم‌های طرح ترافیک را سال گذشته داده بودم، گفت: متاسفانه به دلیل برخی مسائل از جمله تحریم‌ها و مسائل زیرساختی نتوانستیم به وعده خود در موعد مقرر عمل کنیم چرا که در صورت تحقق این امر، عملا امسال نیز مراسم رونمایی از آرم‌های طرح ترافیک نباید می‌داشتیم.

به گفته مشاور معاون ترافیک شهردار تهران با حذف برچسب‌ها و آرم‌های طرح ترافیک از سال 93 کنترل این محدوده‌ به صورت هوشمند و الکترونیکی و بر اساس سریال پلاک خودروها خواهد بود و دیگر شهروندان نیازی ندارند چیزی به شیشه خودروهای خود بچسبانند اما چسباندن آرم‌های طرح ترافیک سال 92 به دلیل عدم راه اندازی این سیستم اجباری است.

وی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار آرم‌های طرح ترافیک خودروهای شخصی، عمومی و دولتی یک رنگ و با نماد اصلی پرچم جمهوری اسلامی ایران و در کنار آن لگوی شهرداری تهران است، گفت: پشت هفت پر لگوی شهرداری تهران، هفت ذکر هفت روز هفته خواهد بود که از داخل خودرو قابل رویت است.

مشاور معاون ترافیک شهردار تهران با اشاره به اینکه بر خلاف سالهای گذشته امسال، آیتم‌های امنیتی آرم‌های طرح ترافیک کاهش یافته است گفت: عملا این آیتم‌ها به نصف رسیده چرا که اعتقاد داریم کنترل محدوده طرح ترافیک با هوشمند سازی این محدوده عملا نیازی به برچسب نخواهد داشت اما در عین حال به جاعلان می‌گوییم که این آیتم‌ها در حدی باقی مانده‌اند که آنها نتوانند به هیچ عنوان آرم‌های سال 92 را جعل کنند.

کارت‌های شناور امسال در سایز کارت‌های بانکی و با پرچم ایران و آرم شهرداری تهران و با جنس PVC چاپ می‌شود

وی در خصوص کارت‌های شناور نیز گفت: کارت‌های شناور امسال نیز در سایز کارت‌های بانکی و با پرچم ایران و آرم شهرداری تهران و با جنس PVC چاپ می‌شود.

مشاور معاون ترافیک شهردار تهران با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی خروجی‌های طرح ترافیک نیز به دوربین‌های کنترلی مجهز شده است، تاکید کرد: بر این اساس دیگر خودروها نمی‌توانند با دنده عقب رفتن یا سایر اقدامات وارد محدوده طرح ترافیک شده از سوی دیگر ورود و خروج خودروها به محدوده طرح ترافیک ثبت می‌شود که بدین ترتیب پلیس می‌تواند به راحتی خودروهای متخلف را به صورت ساعتی اعمال قانون کند.

وی در عین حال از تجهیز محدوده طرح زوج و فرد به سیستم‌های هوشمند و دوربین‌های کنترلی تا پایان نیمه اول سال آینده خبر داد و گفت: با تجهیز این محدوده به این سیستم‌ها عملا ورود و خروج به محدوده زوج و فرد نیز با دوربین کنترل می‌شود.

شهروندان عادی برای دریافت آرم طرح ترافیک از 20 اسفندماه به دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کنند

مشاور معاون ترافیک شهردار تهران با اشاره به اینکه تمام آرم‌های طرح ترافیک سال 92 چاپ و تحویل مخزن آرم سازمان ترافیک شده است گفت: عملیات چاپ آرم‌های طرح ترافیک به صورت شبانه روزی در حال انجام است و بر این اساس از امروز یکشنبه توزیع آرم‌های طرح ترافیک سهمیه بگیران آغاز می‌شود و سایر شهروندان عادی نیز از 20 اسفندماه می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک شهر به مدت یک هفته آرم‌های طرح ترافیک خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه تعداد آرم‌های طرح ترافیک سال 92، 91 هزار و 200 فقره است افزود: در عین حال 15 هزار فقره آرم نیز در سال 92 به صورت روزانه و هفتگی توزیع می‌شود و تعداد آرم‌های طرح ترافیک بنیاد شهید نیز افزایش داشته است.

مشاور معاون ترافیک شهردار تهران بار دیگر به ارگان‌های دولتی، دانشگاه‌ها و .... که از اتوبوس‌ها و مینی‌بوسهای فرسوده برای سرویس‌های خود استفاده می‌کنند هشدار داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سال 93 به هیچ عنوان به این دسته از خودروها آرم طرح ترافیک تعلق نمی‌گیرد و این ارگان‌ها تا سال 93 مهلت دارند تا نسبت به نوسازی ناوگان سرویس‌های خود اقدام کنند.

وی در ادامه به موضوعات زیست محیطی و آلودگی هوای تهران اشاره کرد و گفت: خودرو و بنزین دو کفه یک ترازو هستند و متاسفانه اخیرا شنیدیم که خودروسازان نامه‌ای به وزیر صنایع نوشته‌اند تا رعایت استاندارد آلایندگی یورو4 را که از ابتدای سال 93 قرار بود انجام شود به تعویق بیاندازد که خوشبختانه با اظهارات روز گذشته رییس جمهوری در خصوص خودروسازان به نظر می‌رسد به هیچ عنوان اجازه نخواهند داشت از اول فروردین ماه سال 92 خودروی یورو2 تولید کنند.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com